Bagaimana untuk membuat azimat untuk cinta dengan tangan anda sendiri?

Setiap orang ingin mengalami perasaan cinta bersama dalam hidup mereka. Malah orang yang tidak mengakuinya sangat menginginkannya. Jika anda masih belum mengalami kebahagiaan mencintai dan disayangi, anda boleh menarik cinta ke dalam hidup anda dengan membuat azimat untuk cinta.

Loket azimat untuk cinta

Apakah azimat cinta?

Azimat cinta, sebagai peraturan, adalah objek di mana konspirasi ajaib dikenakan. Objek seperti itu untuk nasib dalam cinta boleh menjadi hampir semua objek material.

Azimat untuk menarik cinta berfungsi seperti berikut. Selepas objek itu melepasi upacara ajaib, ia menjadi tumpuan tenaga tertentu yang melaluinya cinta datang ke dalam kehidupan seseorang. Jimat cinta sedemikian mesti dibawa bersama anda atau disimpan di tempat rahsia yang hanya diketahui oleh pemiliknya.

Objek terpesona sedemikian juga mengubah medan maklumat di sekeliling seseorang. Dia membina tenaga cinta untuknya. Dan seseorang dari dunia luar hanya boleh tertarik dengan apa yang dia sudah ada di dalam dirinya, apa yang ada dalam perasaannya. Terima kasih kepada azimat, di sepanjang jalan seseorang akan bertemu dengan orang yang mungkin boleh menjadikannya jodoh yang baik. Tetapi ini tidak bermakna sama sekali bahawa keberanian tidak diperlukan seseorang untuk membina hubungan cinta. Jimat hanya akan menarik pertemuan yang diingini, tetapi orang itu masih perlu bersedia secara mental untuk pertemuan ini.

Sekiranya pertemuan yang menjanjikan cinta telah berlaku, maka anda tidak boleh lagi membawa azimat itu bersama anda, tetapi anda juga tidak boleh menyingkirkannya begitu sahaja. Ia adalah perlu untuk mengucapkan terima kasih dan berhati-hati memeliharanya. Dalam kes ini, anda boleh memberitahu jimat konspirasi lain yang kini akan mengekalkan cinta sejati anda.

Bagaimana untuk mencipta azimat untuk menarik cinta?

  • Jimat untuk menarik cinta mesti dilakukan dalam mood yang baik dan pada gelombang positif. Kerana dengan melakukan ritual ini di rumah, anda menanamnya dengan perasaan yang anda miliki. Sekiranya anda tersinggung oleh lelaki, lebih baik untuk menyelesaikan dendam ini terlebih dahulu, dan kemudian meneruskan upacara itu.
  • Talismans untuk cinta mesti dibuat semasa bulan waxing. Bulan adalah penaung tenaga cinta, seks, dia pasti akan meningkatkan kuasa azimat anda jika anda mengambil kira kitarannya.
  • Apabila membuat azimat dan azimat untuk cinta yang hebat, ia bergantung pada siapa yang anda fikirkan semasa upacara sedemikian. Adalah dinasihatkan untuk tidak memikirkan orang tertentu yang anda cintai. Lebih baik bayangkan potret psikologi kolektif seorang lelaki yang anda ingin bersama. Ini adalah cara anda mengembangkan keupayaan anda untuk disayangi.
  • Iman dan harapan anda adalah yang terpenting dalam upacara ajaib ini. Tidak ada gunanya membuat azimat ini jika anda tidak percaya bahawa ia akan membantu anda mencari kebahagiaan dalam perhubungan. Mantra sebegitu membawa sinar cinta hanya kepada mereka yang mempercayainya.

Jimat Hati Tanah Liat

Azimat yang anda buat dan cakap dengan tangan anda sendiri akan berfungsi lebih baik daripada membeli azimat siap pakai daripada ahli silap mata. Anda boleh membuat hati tanah liat kecil anda sendiri. Ia mesti dilakukan semasa bulan waxing. Dalam satu cara, azimat ini akan menjadi Slavic, kerana nenek moyang kita juga membuat azimat dari tanah liat. Jadikan hati sebegitu ceria apabila anda mempunyai keyakinan yang kuat terhadap cinta. Apabila hati itu sendiri sudah bersedia, maka katakanlah konspirasi ini:

"Perlu untuk hati yang perlu, penyayang, hati penyayang. Saya membuat hati bahagia, hati cinta untuk diri saya sendiri, saya cuba menarik awak. Anda mendengar usaha saya dengan hati anda, anda mencipta untuk diri sendiri dengan tangan anda sendiri, anda menarik. Seperti tanah liat yang cair dari tanganku, biarlah hati seorang pemuda yang mulia cair dariku. Biarkan perasaan cinta berkobar-kobar antara kita, kebahagiaan tidak terukur dengan tangan kita sendiri dan kita akan membuatnya. Saya berpakaian seorang lelaki muda, saya bercakap dengannya. ke hadapan. Cari. Amin".

Untuk melindungi hati tanah liat, anda boleh membuat beg yang bagus untuknya. Buat beg dengan tali supaya anda boleh mengetatkannya. Pakai azimat sedemikian di leher anda atau simpan di tempat yang tidak dapat dilihat oleh sesiapa pun. Setiap petang adalah dinasihatkan untuk berkomunikasi dengan hati dan berterima kasih terlebih dahulu untuk nasib baik dalam cinta, supaya anda bergembira dan mengisi hati anda dengan rasa syukur.

Azimat diperbuat daripada batu semula jadi

Azimat yang diperbuat daripada batu alam sangat sesuai sebagai azimat bertuah dalam perhubungan percintaan. Adalah dinasihatkan untuk memilih loket yang diperbuat daripada batu mengikut horoskop. Jimat sedemikian menarik bukan sahaja perasaan cinta, tetapi juga, sebagai contoh, wang. Tetapi untuk kebahagiaan peribadi, konspirasi berikut mesti dikenakan pada jimat sedemikian:

"Saya menarik tenaga cinta ajaib daripada batu. Batu saya, batu berkilauan dengan saya. Biarkan kebahagiaan peribadi saya bersinar ini. Saya akan membuatnya dengan tangan saya sendiri. Seseorang melihat cahaya saya, pergi ke kerikil saya. Bersama-sama kita akan bersinar seperti dua kerikil, bersama-sama kita akan bertemu kebahagiaan yang tidak pernah dilihat oleh sesiapa sebelum ini. Jika anda memikat, anda akan mendapat kerikil untuk membantu. ke hadapan. faham. "

Selepas itu, sudah tentu, kerikil seperti itu mesti dipakai di leher. Jika anda mendapati diri anda berada dalam masyarakat di mana anda tidak mahu menarik sesiapa pun, maka hiasan yang begitu menawan hanya bersembunyi di bawah pakaian anda. Dan sebaik sahaja anda merasakan ada orang yang berpotensi menarik di sebelah anda, segera keluarkan batu dari bawah pakaian anda supaya ia dapat memenuhi tujuannya.

Jimat kayu

Untuk menghidupkan perasaan cinta, buat loket kayu. Hanya pokok untuk ini anda perlu memilih yang khusus. Pilih mengikut horoskop anda. Atau, sebagai pilihan terakhir, pilih sahaja pokok jantan jika anda seorang lelaki, atau pokok betina jika anda seorang wanita. Malah dahan pokok biasa boleh menjadi azimat dalam hubungan cinta jika anda melakukan tindakan yang betul.

Pada petang bulan waxing, ambil azimat kayu anda dan ucapkan perkataan berikut mengenainya:

"Pokok kehidupan, pokok cinta, anda adalah penjelmaan keluarga. Bantu saya melaluinya supaya saya dapat meneruskan keluarga saya. Bantu saya mencari orang yang boleh ditemani, untuk ditemani. Tanam kuasa, kuasa, berikan saya kuasa kehidupan, tenaga cinta. Saat kebahagiaanmu, saat cintaku. Dengan awak saya akan temui, dengan awak tiada apa yang menakutkan. ke hadapan. faham. "

Biarkan dahan sedemikian kering di rumah anda di tempat yang terpencil. Mereka mengatakan bahawa adalah baik untuk menjahit dahan yang terpesona menjadi bantal. Dengan cara ini, konspirasi yang sama dibenarkan untuk dikenakan pada pokok yang hidup. Untuk melakukan ini, anda perlu memeluk pokok dan mengatakan semua itu. Pokok itu bertindak balas dengan cepat kepada permintaan yang serius. Anda akan mendapati bahawa keadaan, pemikiran dan perasaan anda mengenai hubungan dengan lawan jenis telah berubah, kini anda akan mempunyai lebih banyak harapan dan keyakinan. Ini bermakna anda menyampaikan perasaan lain kepada dunia.

azimat tatu

Tetapi azimat tidak semestinya menjadi material. Ada yang memilih tatu sebagai azimat. Dengan cara ini, jika anda takut untuk mendapatkan tatu seumur hidup, anda boleh, sebagai contoh, membuat tatu sementara dengan inai. Pada musim panas, ia juga akan menjadi hiasan untuk badan anda. Anda boleh memilih mana-mana watak, perkara utama untuk anda ialah mengekodnya dengan cara tertentu. Berikut adalah contoh perkara yang boleh anda letakkan sebagai tanda cinta:

  • Azimat untuk menarik cinta yang hebat dalam bentuk tatu boleh mengetuk hati yang indah, sudah tentu, ini bermakna cinta. Di samping itu, variasi hati boleh menjadi sangat berbeza.
  • Ia boleh menjadi bunga, peony atau mawar. Ini bermakna anda mahukan hubungan sensual dan romantik. Pilih foto tertentu dan bawa ke salon.
  • Tanda infiniti juga boleh bermakna iman dan keinginan anda untuk cinta abadi, di sini pengabdian antara pasangan mendominasi.
  • Ia mungkin sejenis mengawan. Dua sayap, dua burung, dua haiwan. Ia juga mengenai hubungan yang bahagia. Tetapi pilih gambar di mana haiwan itu benar-benar bergaul antara satu sama lain.
  • Ia boleh menjadi tulisan "Cinta" dalam pelbagai bahasa di dunia. Atau petikan yang merangkumi sikap anda terhadap perasaan itu.
  • Jalinan tangan juga melambangkan perhubungan.
  • Ia boleh menjadi sesuatu yang anda telah buat sendiri, perkara utama ialah anda meletakkan makna anda dalam tatu.

Minyak Wangi Jimat

Anda boleh mencipta wangian anda sendiri yang akan menarik cinta ke dalam hidup anda. Untuk ini anda memerlukan botol minyak wangi kecil dan minyak pati. Terdapat minyak pati tertentu yang mengandungi nota cinta.

Mula-mula masukkan sedikit minyak asas ke dalam botol. Ia boleh menjadi minyak kuman gandum, minyak anggur, minyak zaitun. Dan kemudian tambahkan dua atau tiga wangian cinta yang paling anda suka ke pangkalan itu. Antara minyak pati yang bertanggungjawab untuk perasaan jantung boleh dinamakan:

  1. Minyak bergamot - ia sangat melegakan, merangsang dan boleh membangkitkan imaginasi.
  2. Geranium - bau keghairahan, ia akan membawa ribut emosi baru ke dalam hubungan.
  3. Halia - memberi anda keazaman dan inisiatif berhubung dengan lawan jenis.
  4. Jasmine - membangkitkan keghairahan, menjanjikan percintaan.
  5. Kayu manis adalah bau menggoda, keselesaan, ia akan membantu membawa ringan dan suka bermain kepada hubungan.
  6. Cedar - membolehkan anda dan orang pilihan anda untuk meluahkan perasaan paling rahsia satu sama lain dengan berani.
  7. Rose - haruman cinta itu sendiri, membuatkan anda jatuh cinta serta-merta.
  8. Jingga - akan membawa kegembiraan kepada hubungan, jika hubungan itu tidak mempunyai kedekatan yang mencukupi, oren akan membantu untuk menjelaskannya.

Calit dengan roh sedemikian dekat telinga dan belakang leher. Pastikan anda membuat azimat untuk cinta dalam mood yang baik.